26 august 2010

De ce nu mai accept comentarii pe blog



JocuriGratis: descarca acum joculetze gratuite pe www.joculete-gratuite.tk

Vali: Primul!

Vali: ah, nu, al doilea :-(

PetruMaxx: pentru ca domnului preşedinte nu-i place să fie contrazis?

irina_ina: mi se pare o masura gresita ceea ce ai făcut. obisnuiam sa te citesc cu placere, dar no more, sorry. adio!

GrasulCalator: daca vreti sa comentati o puteti face pe blogul meu de calatorii: www.grasulcalator.ro

Azorel: da ce-aveti, ma, cu omu? daca nu vrea sa mai aprobe sute;e de tampenii pe care le debitati, e dreptul lui.

Azorel: pardon, am vrut sa scriu "sutele de tampenii"

irina_ina: atunci de ce si-a mai facut blog? mi se pare o atitudine aroganta si lasha din partea lui. o sa-si piarda toti cititorii in stilul asta. pe mine una m-a pierdut deja.

mitu: ce zici, Bradutze, se desfinteaza Urziceniu? n-au dansat decat o vara :-)

Mirela: buna, imi place blogul tau si as avea o intrebare: ce aparat foto si ce obiective folosesti? si eu sunt pasionata de fotografie si calatorii. felicitari pentru tot ce faci!

bad_dog: @mitu normal ca s-e desfinteaza, fraiere! "Urzicata" e o echipa artificiala, creata din nimic, pe baza influentei politice p-e care Bucsaru o are la Basescu & gasca lui de mafioti gen Udrea. Du-ca se pe pustii! Sper sa ia 10 boabe diseara.

Gabi9: bad dog, ce-are a face Unirea cu Udrea? I mean, in afara de prima litera. Cred ca bati campii.

ReluStelu: domnul Florescu sa se ia de mana cu doamna Olguta Vasilescu si cu legea ei tampita. ne reintoarcem la cenzura, la comunism!

bad_dog: poate TU bati campii, bai tarane!

selenar: gura mica, tonomatelor ale lu Vantu si Voiculescu! nu scapati nicio ocazie sa va luati de Elena Udrea cu orice ocazie. cat va da mogulu sa aruncati cu noroi in cel mai bun ministru pe care l-a avut Romania in ultima suta de ani? va roade invidia ca e desteapta si frumoasa si competenta. sunteti decat niste frustrati si niste complexati!


marcel1984: cele mai sexy fete numai pe www.celemaisexyfete.net.ro!

IonCumpanaru: Buna ziua. Numele meu este Ion Cumpanaru si as dori sa fac apel la bunavointa dumneavoastra pentru aducerea la cunostinta autoritatilor a unui abuz a carui victima am fost eu impreuna cu familia mea. In anul 1996 am achizitionat de buna credinta un apartament de 3 camere intr-o vila din sectorul 1. 3 ani mai tarziu, prin hotarare judecatoreasca, imobilul a fost retrocedat unui cetatean german de origine romana, care a dispus evacuarea tuturor locatarilor pentru a intra in posesie. Timp de 12 ani am incercat prin instante sa demonstrez buna credinta din momentul achizitionarii, dar am fost trimis de la un tribunal la altul si amanat la nesfarsit. In acest moment, impreuna cu sotia si cei doi copii, locuim intr-un apartament de doua camere al cumnatului meu, alaturi de acesta si sotia lui, in cartierul Berceni. Dorim sa facem un apel la autoritati, la Primarie si Curtea Constitutionala, pentru a ni se aloca gratuit o alta locuinta, conform legii. Va multumesc pentru sprijin.

Skinny: hehe, eu stiu de ce, dar nu va spun ;-)

RomaniaCuRMare: stimate domnule Florescu, as dori sa va cer acordul de a prelua materiale de pe blogul dumneavoastra pentru a le publica pe site-ul publicatiei "Romania cu R Mare", www.romaniacurmare.ro. Desigur, numele dumneavoastra va fi mentionat.

Raluca_uca: da chiar, de ce nu mai accepti comentarii pe blog?