3 iulie 2009

Ce i-ar fi zis Pilat lui Iisus si nu s-a publicat

Mai, Baiatule, fii si Tu baiat bun, iti zic ca lu baiatul meu. Nu-mi fa probleme, m-ai inteles? M-ai inteles, Ma? Am si eu o cariera, o familie, Ma, am si eu copii, Ma, ce stii tu, bagabontule care Esti? Cine-i tacTu, cine-i maTa? Maaaa...m-ai inteles ce Ti-am zis? Nu-mi fa probleme, te rog, Ma, Baiatule. Da, inteleg, dar intelege-ma si Tu, asa e legea, unde-i lege nu-i tocmeala. Doar nu-mi fa probleme, Te rog, da? O sa fiu si eu om cu Tine la un moment dat.
Luati-l.

2 pareri:

Z spunea...

:))
atat.

venat show spunea...

Dar uite ca tu stii ce "i-ar fi spus" Pilat.
Deci, de aia esti Presedinte. Ca sa rescrii istoria. Si sa ai acces la informatie. Din Pont.
Daca cu Romania nu prea merge, incearca direct cu istoria lumii, poate aici te asculta cineva si iti ia in calcul viziunea. Si daca rescrii istoria lumii, la final poate te induri si de Romania, si o stergi de pe plansa. Si pe Becali il pui in Pont.
Ca sa nu se mai chinuie.
Ca sa nu ne mai chinuie.
Desigur, asta o stabilesti cu El, la o narghilea, la Ramayana. Fumeaza cu aroma de maslin.
Gratie!