9 ianuarie 2009

Putina publicitate

In urma articolului din AdPlayers care speculeaza o legatura intre venirea lui Theodor Sandu pe pozitia de Creative Director in DDB si pierderea contului Alpha Bank de catre DDB, tin sa precizez urmatoarele, in numele adevarului istoric:


1. Contul de creatie Alpha Bank a fost scos la licitatie in toamna lui 2008. La pitch au fost invitate DDB si Publicis.

2. La momentul licitatiei, nu Theodor era director de creatie in DDB, ci eu. Strategia si propunerile creative au fost conturate, dezvoltate si prezentate de mine si de echipa coordonata de mine. Theodor a venit in agentie abia la o saptamana sau doua dupa prezentarea la client.

3. Nu am cunostinta de vreun comunicat oficial legat de pierderea sau castigarea contului de creatie Alpha Bank de catre DDB. Din punctul meu de vedere, rezultatul nu s-a anuntat inca. Daca are cineva comunicatul rog sa mi-l dea si mie, ca am muncit enorm la pitch-ul asta, desi imi dadusem deja demisia.

Multumesc.

1 pareri:

Anonim spunea...

Orsicum, auzii ca DDB a pierdut si canalul D.
Daca a pierdut si Alpha Bank, e can nasol.

pai gretzili trebuia sa se gandeasca mai bine inainte s-o faca pe Adina sa plece, ca se cam prabuseste sandramaua...