3 noiembrie 2008

Slava Domnului, acum stiu totul despre mine

Am facut aproape toate quizz-urile de pe Facebook (how sick is that???). L-am sarit doar pe ala cu "What kind of girlfriend are you?" Iata, deci, ADEVARUL despre Bradut Florescu, oligarhul:

Nu sunt emo absolut deloc. Deloc-deloc.
In schimb, sunt vampir 100%.
In viata anterioara, am fost un cowboy alcoolic.
In viata asta, voi muri din cauza unor creveti foarte prost preparati.
Varsta mea mentala este de 16 ani.
Daca as fi animal, as fi cimpanzeu.
Sunt tipul sexy-cute.
Dau sfaturi cumsecade.
Peste 10 ani o sa ma gasiti in Fiji, construind case pentru sinistrati.
O sa ma insor peste 19 ani sau mai mult.
Tipul meu de personalitate este Rock Star.
O sa ajung celebru ca idol al adolescentilor.
Marele meu defect e ca sunt prea atragator.
Kissing IQ-ul meu e de 163, adica Genius (ce noroc au unele...)
O sa-mi intalnesc sufletul-pereche la o cafenea.
si
Ar fi trebuit sa ma cheme Abraham.

Cautarea sinelui a luat sfarsit. Ia sa-mi pun eu o manea...

3 pareri:

ruki spunea...

pe mine ma interesa tocmai ala pe care l-ai sarit. ce fel de iubita o fi oligarhul bradut florescu? :))

Anonim spunea...

Am un cont letargic pe Facebook. Adica facut de vreo 2 ani si nefolosit. :P Macar m-as putea apuca de teste.

Unknown spunea...

Oare bei cafea? Macar mergi la cafenea?