12 noiembrie 2008

Insula Libaran, partea 2: La dispensar. Un motan si doua nurse.



Spre deosebire de multe asezari romanesti, insula Libaran are dispensar. Deservit de doua asistente tinere si dragutze, care stau aici doua saptamani+week-end+doua saptamani+week-end plus tot aşa.

Din fericire, oamenii din Libaran sunt sanatosi, că mănâcă numai fructe si peşte, asa cum ne recomandă si nouă medicul (a, tu ai fost la alt medic). Deci fetele astea doua isi sparg tineretea pe o insula de la capatul pamantului cu un singur scop: să moşească nou născuţi. Sa aduca si mai multa copilarie pe insula cu 300 de adulti si 200 de ţânci. Culmea e ca sunt mândre de asta şi le place.

In imaginea de mai sus o vedeti pe Noori, ieşind din dispensar sa ne întâmpine barcuţa. O să o vedeţi si câteva poze mai jos. Stiu ca e dragutza, dar are patru mari probleme:
1. E sora lui Joe, care Joe e fratele meu, deci e sora mea, deci va sparg.
2. E la departare de 4 avioane, o masina si o barca.
3. Are o colegă, drăguţă şi ea. Urmează imediat.
4. Se marita, oricum, in decembrie, perversilor. Vă ramane motanul.

(articol dedicat lui Radu G)













2 pareri:

comanu spunea...

maitre fa ceva cu articolele de pe amazing race. pur si simplu, se blocheaza.

Anonim spunea...

Respect! Asta dovedeste ca viata e frumoasa chiar si-n sistemul sanitar... o sa vorbesc cu baietzii mei sa nu se mai planga atat...

Si eu in ianuarie ;-)

Mersi, mai astept! Dar pisica tot nu-mi iau ;-)