2 iunie 2008

1 pareri:

catalin spunea...

Ce iti mai place sa mai arunci subiecte controversate intre lucruri placute. Poate pentru a ne arata ca mai locuiesti si in Bucuresti.
Sa ii iei partea lui Vadim doar pentru ca este cult, este cam asa ( zic eu din varful plopului) : hai sa luam in brate ce apreciam fara sa cunoastem si apoi am injurat pe rupte ca Bucurenciu; oricum o dam iese ca exista nostalgie si semn de intrebare.
Fara suparare. Nu sunt argumentate cuvintele decat de o memorie foarte buna, nu si de actiuni.

Cu Bucurenciu belgiu ecologistul poate se prinde cineva ca este un mic parazit la fel de cult, dar dintr-o alta generatie. Trebuie si aici argumentat.

Iar cu ala mic si chel eu stiu ca este un "ziarist subiectiv", cu o cultura impresionanta - ca si restul actorilor - impulsiv si pe un scaun care nu stie sa il foloseasca.

Se ajunge ca toti suntem culti si ne putem ataca, lupta, contra, injura si mereu luam partea celui care credem noi ca este mai cult ( fie el si Vanghelie ). Mai bagam si o conferinta pe tema asta.
Daca aparem la televizor deja........mama ei.

Pot sa imi dau cu parerea despre Funar? Sau poate ...sau lasa.

Ora 5 ( 17 ) cu iz de gura presei la 13-14 garaind dupa o bere, poate una draft de la Praga.

M-am facut acid si vreau sa vad fapte, nu numai aspecte. Hai ca a venit vara si se mai aglomereaza blogurile.

PS: De atunci ma intreb..."a devenit" celebra? Daca ghicesti din prima dau un icon cu o bere.