15 aprilie 2008

"Il Fenomeno - Adrian Mutu". Making of.


Imaginea care a fost folosita in campania de outdoor


Adrian Mutu fotografiat de Andrea Marchionni


Consuelo la cadru


Andrea si asistentul lui


Andrea Marchionni si Hasselblad-ul de 39 Mp



Am fost la Florenta sa-i facem fotografii lui Adrian Mutu pentru show-ul care a debutat ieri seara pe Kanal D. N-am apucat sa fac prea multe poze de making of, ca eram ocupat cu alea "pe bune". O parte din rezultat ati putut sa-l vedeti deja pe panourile din Bucuresti. Fotograful se numeste Andrea Marchionni si este unul dintre cei mai buni fotografi de modele masculine din Italia. Am lucrat intr-un studio dotat la cel mai inalt standard profi. Am tras cu o camera Hasselblad H3D de 39 Megapixeli. Conceptele foto dupa care s-a lucrat au fost create de DDB Bucuresti (Ioana Florea - art director, Hana Ortopelea - copywriter si eu)

Ce pot sa va spun din experienta mea de doua zile in Firenze:

- e un oras superb, mai mult muzeu decat urbe.
- Adrian Mutu e foarte iubit acolo; am vazut meciul Napoli-Fiorentina intr-un Pub unde toti italienii il idolatrizau.
- Viata unui fotbalist de top este incredibil de incarcata; Adrian Mutu munceste 10-12 ore pe zi (pe teren si in afara lui)
- Da, Consuelo e foarte frumoasa :-)
- Adrian e mort dupa fetita lui, Adriana; la fiecare pauza in photo-session, oricat de mica, isi lua fetita in brate, vorbea si se juca cu ea;
- Si una aflata de la Cosmin Cernat: cica Adrian Mutu face 1000 (o mie) de abdomene in fiecare dimineata, cam cum ne bem noi cafeaua.

Urmatorul episod din "Il Fenomeno - Adrian Mutu" e in seara asta, la 22.30, pe Kanal D.