20 noiembrie 2007

7 pareri:

Z spunea...

"They shall have stars at elbow and foot;
Though they go mad they shall be sane,
Though they sink through the sea they shall rise again;
Though lovers be lost love shall not;
And death shall have no dominion.
And death shall have no dominion."

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca!

Kit spunea...

Am auzit si eu. Imi pare tare rau.

Iaca incepem sa ne ducem, maestre.

sega spunea...

un om talentat, despre care am auzit numai lucruri bune... stiu ca a transformat propaganda in publicitate de foarte buna calitate. cu toate ca nu l-am cunoscut personal, vestea plecarii lui dintre noi m-a socat. o viata scurta. ca o reclama. odihneasca-se in pace.

Anonim spunea...

Pilu m-a invatat sa desenez. Si sa gandesc. Si sa rad. Si azi... Un telefon la miezul noptii, mesaje rapide, confuze, am primit vestea la 12 ore de fus orar departare, pe o insula mica in Hawaii. Lucrurile par lipsite de proportie, e greu sa inteleg ca e adevarat, si - desi nu l-am vazut de ani de zile, desi poate nu aveam sa-l mai vad vreodata, - gandul ca nu mai este doare fizic. Nu stiu daca am cunoscut pe altcineva atat de talentat si de bun deopotriva - Pilu, prietenii tai Adina si Sean se roaga azi pentru tine.

Anonim spunea...

De doua zile sunt trist. Aceasta veste este mult prea trista pentru vremea frumoasa de afara, prea trista pentru a fi adevarata, mult prea trista pentru a fi reala. Am fost colegi, ne-am intersectat pentru cateva luni. M-a apreciat, l-am apreciat. Era singular. Altul mai bun pana acum n-am intalnit la noi. Mi-am dorit sa fac parte din echipa lui, am vrut sa fiu langa un adevarat. Langa un simbol. Ma infioara gandul ca fiul meu de 2 ani si jumatate ar putea intreba intr-o zi "cand vine tata?" si in loc de raspuns ar fi multe puncte de pauza... Este foarte trist. Fiul meu isi doreste sa vina sa ma ia de la servici nu sa nu ma mai vada niciodata. Le doresc celor mici sa creasca stiind ca au avut in primul rand un tata exemplar si ca om si ca profesionist iar familiei Sincere Condoleante. Nimic nu poate inlocui pierderea unei fiinte dragi de aceea ar trebui sa fim oameni si sa pretuim viata si ce ne ofera ea zilnic. Iti multumesc Pilu ca am avut ocazia sa te cunosc. Acelasi ANONIM.

Anonim spunea...

L-am intalnit de putine ori, dar n-am sa-i uit entuziasmul, seninatatea si franchetea.
Imi amintesc prima oara cand l-am vazut: la inceput mi-am zis - "Iaca un om bun", iar la sfarsit am plecat aproape sarind intr-un picior, de parca as fi intinerit in timpul meetingului.
Dumnezeu sa-l odihneasca!