19 octombrie 2007

New world, new friends




Va salut.

M-am intors cat de cat la civilizatie si la wi-fi-ul ei. Va scriu din Puerto Princessa, Palawan, Filipine. Ploua de rupe - pentru prima data din ziua in care am ajuns. Stau la hotelul "Dolce Vita" si, in afara de mine si de Crina mai sunt 3 cupluri. Ei - albi occidentali. Ele - localnice. N-am nici un motiv sa cred ca se afla aici in luna de miere. Miroase a orgii pe-aici.


In fine. Abia m-am intors din insula Coco Loco. Am avut noroc. A fost misto. Pe Google Earth e un punct mic, fara nume, la cateva mile de coasta Palawanului, in marea Sulu. E o insula foarte mica, cea mai mica pe care am pus piciorul pana acum. Dealtfel, o vedeti mai sus. Poza e facuta de la 20 de pasi de tarm, cu o lentila wide. Am inconjurat-o in 10-15 minute. E mica.





Ieri am organizat un "photo session" cu locuitorii insulei, mai exact cu fetele care lucreaza la Coco Loco Island Resort. In afara de ele, mai traiesc aici o familie de pescari si familia dive masterului (un german care s-a insurat cu o filipineza si au facut un baietel dragalas)


In poza de mai sus o vedeti pe Joanne de la Coco Loco Resort impreuna cu Precious, fetita bucataresei. Le-am promis ca le fac vedete internationale si ma tin de cuvant :-)


Mai multe pe AmazingRace.ro

3 pareri:

Anonim spunea...

...Have ever been into Bellxone space ?
you should have a look !
its not common to see what you will be able to see there !
Its made in Bordeaux via Prague Czech Republic

http://bellxone.skynetblogs.be


Bellxone The Art Design Sparkle *** Since 1982

Ps : Yes this is an advertisment !

www.bellxone.net

http://www.youtube.com/user/bellxone

Anonim spunea...

foarte tare. ce-mi place la nebunie blogul tau. azi l-am gasit. de fapt mi l-a dat doina. ce faceti oameni buni? cand va intoarceti? va mai intoarceti...?

Anonim spunea...

Auzi. acum vad pe stiri. atac cu bomba in filipine intr-un centru comercial. presupun ca pe insula voastra e liniste.... asapare la prima vedere. dar cine stie. unde e un tufis, se poate ascunde un terorist