2 octombrie 2007

Kent Tek Point: s-a cam exagerat cu probabilitatile


Dupa 14 incercari inca nu castigasem nimic. Am lasat special numarul 13 la final ca sa il fortez sa-mi poarte noroc.


Ura! Am castigat inca un pachet promotional. La a 15-a incercare din 15 posibile.

Va reamintesc ca este a treia oara din trei cand mi se intampla sa castig dupa ce-am trecut prin numarul maxim de incercari posibile. Asta in conditiile in care regulamentul promotiei stipuleaza ca sansa de a castiga un premiu, oricare ar fi el, este stabilita printr-un altgoritm aleatoriu.

Revin si intreb matematicienii: care e sansa - statistic vorbind - ca la toate 3 incercarile, desi am folosit combinatii diferite de numere - sa castig de fiecare data la ultimul numar jucat? In mod normal, este egala cu aceea de a castiga la primul numar jucat. Numai ca mie nu mi s-a intamplat asa...

Pentru mine cel putin, probabilitatile au devenit certitudini: e virusat calculatorul.

Dupa ce termin pachetele pe care le-am luat ca sa-mi fac ambitia, ma las de fumat.

3 pareri:

Anonim spunea...

e o cacealma ca de altfel cele mai multe promotii cu premii. nu va mai lasati amagiti de firme sau produse. pur si simplu folositi ce produse care va plac. am participat la promotia asta si a trebuit binenteles sa trimit toate cele 15 sms-uri ca sa castig un pachet de tigari ca premiu. la fel am castigat o minge de fotbal la inceputul unei campanii de publicitate Coca Cola. pana la sfarsitul campaniei nu am reusit sa o gasesc in centrele de premiere, asa ca am sunat in ultima zi la numarul de 080..... apelabil pentru informatii si m-au indrumat la reprezentanta din craiova. si acolo surpriza: erau premii de ordinul sutelor. asa ca dragi romanashi nu mai fiti prosti. daca aveti si ceva minte lasati-va de fumat. IAR PENTRU VOI DRAGI ORGANIZATORI PENTRU CA NE-O TOT TRAGETI, PERMITETI-NE SI NOUA SA V-O TRAGEM MACAR ODATA. VA LASAM PE VOI SA ALEGETI UNDE..........

Anonim spunea...

Mda.Vrajala totala. Am facut 3 harti si de 2 ori am ramas la ultimul punct si o data au mai ramas 2 puncte.

Anonim spunea...

dupa 4 trasee ajunse la final am castigat cate un pachet de tigari si acum sunt la al 5-lea traseu si la ultimul numar presupun ca tot un pachet. Sunt tari organizatorii oare nu s-au terminat cele 140.000 pachete?????????????????????????????