4 iulie 2007

Rezultate Nikon Photo Contest International 2006-2007

S-au "afisat rezultatele" concursului initiat de unul dintre cei mai mari producatori de echipament foto din lume. Acum imi pare rau ca n-am participat si eu.
Sincer, am fost putin dezamagit. Desi concursul este deschis amatorilor, calitatea fotografiilor premiate e departe de ceea ce se poate face cu un aparat Nikon.
Aceasta este fotografia care a luat Marele Premiu. Autor: Tung Khanh Le(Vietnam).


Asta a iesit pe locul 2 la categoria "Smile, Smile", dar mie imi place mai mult decat Grand Prix-ul. Autor: Dey Abhijit(India).
Cred ca ma mut pe Canon...

Pentru a viziona toate imaginile premiate, intrati pe site-ul competitiei.

1 pareri:

Anonim spunea...

De acord cu tine, locul 2 de la "Smile, Smile" e interesant.Chiar putin trist, as zice...