19 iulie 2007

4 pareri:

Anonim spunea...

Am ratat, ce-am ratat ? :)

Brad Florescu spunea...

n-ai pierdut nimic. iar a venit florescu si era nervos de la birou :-)

Anonim spunea...

Felicitari Bradut, cu afirmatia ca brandul de tara este o fita si un moft, calci pe urmele unei mari somitati in branding (pardon pentru cazul in care deja esti una) si anume Lord Saatchi.
Supus unui tir incrucisat de intrebari, undeva intre 3 iulie cand Financial Times i-a publicat pamfletul Awake Sleeping Beauty AMerica si 6 iulie cand FC a pus online raspunsurile
(http://www.ft.com/cms/s/1e46a4b0-296c-11dc-a530-000b5df10621.html),
privitor la brandingul de tara, Lord Maurice Saatchi zice ca cel mai important ar fi sa nu pierdem din vedere ca o tara NU POATE FI UN BRAND...
si insinueaza ca e chiar periculos sa le dai legiuitorilor si liderilor politici senzatia ca ar putea lucra asupra perceptiei politicii lor asa cum se poate lucra asupra (imaginii) unui detergent sau sampon.
Zice ca o tara, ca si un partid politic, este in fond o miscare a carui liant este compus din valori comune si impartasirea unor credinte (in sensul larg de sentimente, ganduri, spiritualitate). Si ca a le cataloga ca branduri ar trezi, in contribuabilii facatori de opinie publica, suspiciuni, neincredere (in aceste branduri). Discutia si pamfletul erau despre anti-americanism dar raspunsul lui se vroia general.
Ar trebui sa-i scriem sa-i spunem cum i-a confirmat fabulospiritul teoria, cum s-a derulat scenariul lui: nici n-a mai apucat nimeni sa vada cata neincredere a starnit fabulospiritul fiindca a degenerat fulgerator in bascalie si dezgust.

Gledwood spunea...

Just passing totally randomly! NextBlogHopping ... thought I'd say hi while I'm here. Come to mine sometime! http://gledwood2.blogspot.com is the place to be. My daily online "confessional" ... see you there hopefully ...
OK all the best to you
from
Gledwood
"vol 2"